Ssandraan

2014-02-27
21:14:43

Det är dags att lägga på, men att stanna känns så rätt
Hej!
Då var det torsdag och snart har ännu en vecka passerat. Sitter i soffan och tittar på "en clown till kaffet". Torsdagar innebär som vanligt dans! Disco vart det idag, underbart! Dansar bort från alla problem. Annars idag har jag pluggat en del, sen har jag väl bara tagit det lugnt.
I måndags var vi på studiebesök på en förskola i Skövde, en lite annorlunda mot de vanliga som finns här i Tidaholm. I tisdags var det blodgivning på schemat. Fixade den här gången utan blodbad. Dock var de tvungna att sticka mig i båda armarna, har tydligen inget blod i min vänster arm.. Nää men jag är lite svårstucken, jobbigt när jag avskyr själva sticket.. Sen blev det hem, plugga, sova och dansa!
 
Förra helgen var det ju fest. Inflyttningsfest hos Karlsson på fredagen, kul kväll! På lördagen blev det inte så mycket fest. Åkte in till Skövde, men kände mig inte alls taggad på att dricka och gå ut så åkte hem tidigt. Men skönt att spara pengar!
 
Imorn ska jag, syrran och mormor till hem o hobby, sen blir det fredagsmys. På lördag blir det fest!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: