Ssandraan

2014-01-18
00:57:17

Do what makes you happy
Fredag och idag har det inte hänt mycket! Somnade ganska fort igår faktiskt. Idag vaknade jag vid 9 av att dom ringde ifrån dagis för att kolla om jag kunde jobba torsdag och fredag nästa vecka och det kan jag! Äntligen tillbaka till alla saknade ungar! De har även frågat i veckan om jag kunnat jobba, men jag har velat lägga all tid och kraft på den sista uppgiften så jag har tackat nej. 
 
På tal om jobb. I år har jag bestämt mig för att försöka jobba så mycket som möjligt innan sommaren och spara ihop pengar. Sedan ska jag se om jag får jobba något på dagis i sommar, men annars tänker jag inte söka något sommarjobb. Det enda jag har chansen att få är på solvik och där vill jag inte jobba en sommar till. Jag trivs verkligen inte med det jobbet, men har tvingat mig själv till det för pengarnas skull. I år vägrar jag, mamma gillar det inte, men det är mitt val och jag vill inte jobba med något som jag rent ut sagt mår dåligt av, trivs verkligen inte. Jag klarar mig ändå, har redan sparat ihop så att det räcker för sommaren och det är ändå ett halvår kvar. Sen kan jag nog få jobba både på dagis och vara barnvakt åt småbrorsorna i sommar, så det fixar sig ändå!
VVV som vi brukade säga den sista tiden på gymnasiet! hahah..
 
Nu ska jag titta klart på ett avsnitt av big brother 2011 och sedan krypa ner! Byebye!
 
 
  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: