Ssandraan

2014-01-16
23:53:13

The more I try the less is working
Ojoj, nu var det ett bra tag sen! IGEN! Nu har jag hunnit komma igång med både skola och dans igen. Försöker komma tillbaka ordentligt till vardagen, men har haft så sjukt svårt att sova hela veckan inte somnat förran 3-4 och har därför sovit längre på morgonen än vad jag velat, menmen så är det.. Denna veckan har bestått mest av plugg! Det är sista veckan på termin 1(kan inte fatta att jag gått en termin redan!) och jag har hållt på för fullt med att skriva ett forsknings PM. Blev nästan klar idag, ska bara kolla igenom och kanske lägga till något mer imorn annars får det räcka så! 
 
Som jag sa så har även dansen kommit igång igen! Det började denna veckan så i tisdags var det mtv-style och idag var det disco, så kul! I Mtv:n började vi med dansen till saga och det känns verkligen som om det kommer bli en grym dans, eller jag vet att det kommer bli det! Vi hann inte jättelångt i tisdags, men den är askul! Förhoppningsvis ska vi göra en till dans till saga i mtv:n asnice ju! Årets tema på saga avslöjar jag inte än, men det kommer nog bli awesome! I discon börjar vi inte med sagadansen förrän efter sportlovet så vi håller på med en annan dans nu.
 
Imorn är det fredag igen, får se lite vad som händer i helgen, men det blir väl Skövde på lördag iaf. Imorn händer nog inte mycket, ska plugga och städa, sen blir det lugnt!
Nu ska jag snart krypa ner och försöka somna lite tidigare idag iaf! Godnatt!
 
Btw! Är så nice att min favoritserie PLL(pretty little liars) kommit igång igen, så spännande!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: