Ssandraan

2014-02-14
22:38:02

Happy valentine's day
14 Februari 2014. Alla♥dag! Haha finns det någon daga på året som de som är singlar kan känna sig mer ensamma? Hela facebook är fylld med bilder på lyckliga par och inlägg om romantiska middagar.. Det är ju kul att vara singel, eller inte haha! Nä, men bryr mig inte så mycket, en dag ska jag också hitta min drömprins! ♥
 
Min dag har varit kass faktiskt.. Är sjuk, förkyld, usch! Jag var ändå tvungen att åka iväg till skolan idag. Vi var tvungna att få klart några redovisningar inför Karlstad nästa vecka. Mådde ju inte alls bra av att vara i skolan i typ 5 timmar, ville bara hem och sova.. Men jag överlevde och resten av dagen har varit lugn.. Jag hoppas att jag mår tillräckligt bra för att kunna åka till Skövde imorn. Borde väl vara hemma och vila även om jag mår bättre, men pallar inte sitta hemma och tröka! 
Jaa, annars i veckan har det inte hänt mycket.. Pluggat en del, såklart. Igår var jag, syrrorna, brorsorna och Victoria och fikade, mysigt! ♥ I onsdags hade jag och lillsyrran "sportlovsmys"(haha okej jag har inte sportlov) käkade thaimat och tittade på PLL! Var ju svartvitt avsnitt denna gången och personligen tycker jag att det sög! Älskar serien, men klarar inte av när det är svartvitt.. Nästa avsnitt kommer däremot bli grymt, bästa serien liksom! 
 
Nu ska jag väl ta och chilla lite framför datorn innan det är dags att krypa ner! Hoppas jag vaknar upp och är frisk imorn! Ha en bra helg!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: