Ssandraan

2014-02-21
12:25:39

I would go anywhere for you
Hey! Fredag och helg igen, underbart! Efter en fullspäckad vecka så har jag en fullspäckad helg framför mig! Vi börjar helgen med fest i Skövde med bra folk ikväll! Taggad!
 
I måndags var jag med mormor i Skövde, blev lite shopping(checka bilden), älskar vårkläder! Annars denna veckan har jag varit i Karlstad tis-tors. Åkte tidigt på tisdagsmorgonen, var i skolan hela dagen, sen var jag död hela kvällen.. Även på onsdagen var det skolan hela dagen.. När vi slutade åkte jag in till stan och kikade lite i affärer. Igår blev det en kort dag i skolan, asskönt att komma hem tidigt! Slutade vid 12 och då åkte vi hemåt direkt! Hann väl vara hemma ett tag sen blev det iväg till dansen! Vi började med koreografin till saga i discon med! Kommer bli grymt tror jag! I tisdags missade jag MTV:n, men dom gjorde iaf klart dansen och nästa vecka börjar vi troligtvis på vår andra sagadans i MTV! 
 
Hepphepp nu ska jag käka och sen dra fram till systemet! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: