Ssandraan

2014-03-02
23:05:20

No life

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Martin o dom igår
2. Personen du pratade i telefon med: Lovisa
3. Du fick SMS av: Karlsson
4. Du kramade: Simon

IDAG
5. Kläder: Svarta myspysbyxor och militärgrön tröja
6. Bättre än igår: Haha naae 


IMORGON

7. Är det: Måndag
8. Planer: Plugg osv.
9. Något tråkigt som händer i morgon: Plugg haha


FAVORIT
10. Nummer: Har faktiskt inget :O
11. Färg: Finns många, men typ rosa, lila, vit, korall
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon?: Ja
14. Humör för tillfället?: Hmm förvirrad

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: Gick på toa
16. Vad åt du sist?: Potatisgratäng
17. Vad irriterar du dig på?: Idioter
18. Tror du på distansförållanden?: Beror på
19. Vem tänker du på just nu?: ...
20. Tror du att personen tänker på dig med?: ...
21. Vart reste du sist?: Karlstad
22. Vad gjorde du igår kväll?: Festade!
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Jag är mamma upp i dan
24. Ler du ofta?: Mjoo
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: KÄRLEK
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Yes
27. I vems säng sov du i igår natt?: S
28. Vilken färg har din tröja?: Grön


SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Yepp
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Mhm
31. Gråter du när du skadar dig?: Njaa, krävs att det gör jävligt ont då!

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Mjodå
33. Vad gör dig glad?: Vänner, familj, dans och sommar
34. Önskar du att du var lyckligare?: Ja

35. Är lycka överskattat?: Nää
36. Kan musik göra dig glad?: Jaa :D

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt \"Jag älskar dig\"?: Japp
38. Har du någonsin sagt \"Jag älskar dig\" och menat det?: Ofc!
39. Har du en flick/pojkvän?: Hepp
40. Är du nöjd med det?: Njaae
41. Är du kär?: Njaae

42. Vem hatar du verkligen?: Innerst inne tror jag inte att jag hatar någon utan mer ogillar.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha naa ingen hat-lista
44. Är du en mobbare?: Nej
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Mjaa bara när jag varit arg och samtidigt besviken
46. Har du blivit sviken någon gång?: Mhm många gånger..

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Kan jag inte påstå
48. Favoritämne?: Typ idrott tror jag
49. Värsta ämne?: Hmm engelska suger
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Får ingen skolmat haha


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: