Ssandraan

2014-02-09
19:26:23

Let's dream away from here tonight
Söndag och här sitter jag hemma i soffan och gör ingenting.. Veckorna bara springer förbi och imorn är det redan
v. 7, sportlovsveckan, men inte för mig inte! Hade varit rätt gött med en veckas lov faktiskt! Just nu gör vi ganska mycket gruppuppgifter i skolan, typ redovisningar oså till nästa närträff i Karlstad, om typ en vecka blir det.. Det tråkigaste med sportlovsveckan är att det inte heller är någon dans då.. Det suger!
 
Igår var jag faktiskt här i stan och festade(!) Kul kväll faktiskt! Jag, sis och grabbarna!Dröjer det nog länge innan jag festar här igen.. Det är trots allt mycket roligare i Skövde! 
 
Kul inlägg, har typ inget att skriva och då skriver man bara massa onödig skit. Haha!
Ska väl titta på film eller något nu, hörs nångång! Tjingeling!
 
 
 

Kommentar:
#1: undefined

nästa gång får du säga till tidagare att du festar i stan, så vi kan ses lite tidigare än att du ska behöva höra min vackra röst när gränden stänger :D men var trevligt att ta en cigg iaf.

2014-02-12 @ 23:55:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: