Ssandraan

2011-12-26
14:59:15

Annandag jul..

Inte bloggat på ett par dagar, men så blir det när det är jul, man hinner inte. Men nu har jag tid! :)

I fredags hade vi uppesittarkväll hos Bosse, vi satt o prata, tog några cider och käka godis. Jag, Emma och Ziri gick hemåt vid 2 nångång och när vi kom hem hoppa jag in i duschen och sen gick jag och la mig.

På julafton vaknade jag av att Jennie stack in huvudet i mitt rum och sa god jul :) Jag gick upp och fixade iordning frukost åt mig och Emma, macka med julskinka! yummi! Sen kom mamma hem och vi öppnade våra julklappar(Skriver sen vad jag fick) efter julklappsöppningen var det bara att skynda sig med att fixa iordning sig innan Bosse, Carro och Seb kom och vi skulle gå i väg till mormor. Vid halv 1-1 kom vi bort till mormor och då stod julmaten klar på bordet, så det var bara att sätta sig och äta :) Man äter alltid tills man är helt proppmätt för det är så gott. Sen förflyttade vi oss till soffan och pratade och hade det trevligt. Lite innan Kalle anka började, kom jultomten och delade ut alla julklappar. Mamma började jobba vid 4 och vi skulle iväg och fira jul med pappa, så efter ett tag var vi tvungna att gå. Det känns som om tiden bara flög iväg :O
Jag, Jennie och Emma gick hem och lämnade våra julklappar innan vi gick iväg till nästa julfirande. Var där tills 8- halv 9 innan vi gick hem igen. Lämnade våra julklappar, tog en skinkmacka och sedan cyklade jag och Jennie bort till Bosse, senare kom även mamma och Emma. Vi satt och tog det lugnt framför tven och pratade. Man är ganska trött efter en hel dag av julfirande!

Julafton var annorlunda, inte lika bra som den brukar, men den funkade ändå..

Igår sov jag ganska länge, gick upp åt frulle och greja. Sen drog jag bort till Lovisa och spelade Super Mario! :) Hahah jag söööög! men det var kul ändå ;) hon fixade sig lite, innan vi gick hem till mig så att jag skulle få fixa mig :) Vid halv 7 tog vi bussen in till Skövde för igår var det paaaarty! :) Förfest med trevligt folk och sedan utgång på Husaren :) På husaren var det en jävla massa folk, men det var kul :D 

Idag ska jag bara ta det lugnt, städa, plugga, kolla på oth och kanske gå bort en sväng till mormor sen :) suger ju att man behöver plugga på lovet..




Bosse, Mamma, Carro och Seb


Lillsyrran och Ziri


Tomten och mina söta sysslingar Tilde och Meya


Alve och sin lilla hund


Julklappar


Fick två ringar, tyvärr gick den ena sönder redan på julafton, det ska stå HOPE och inte OPE.







I julklapp fick jag alltså: Tavelhylla+tavelramar, parfymer, smycken, foundation, One tree hill, ljus, chokladask, presnetkort, pengar och en resa till liseberg i sommar. Tror jag fick med allt?

Nu ska jag titta på en film som jag ska göra en uppgift till.



         


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: