Ssandraan

2011-12-08
23:05:50

Bad things happens for a reason

Seeeg och konstig dag idag :O vet inte riktigt vad det har vart med mig, men har väl varit trött antar jag. Iaf har vart i skolan från 8 till halv 3, jag och Emma redovisade svenskan, bara liiite sent (4 veckor) men nu är det gjort:) Resten av svenska lektionen kopplade vi in datan och tittade på julkalender medan resten av klassen var ute och jobbade:) Årets julkalender är ju mycket bättre än vad den varit de senaste åren, den här är mer som dom som va när vi var små:D

Som sagt slutade vidhalv 3 då drog jag ner till stan och kika lite, köpte ett linne och lite julklappar innan jag tog bussen hem och tittade på Grey's :)

Jag började städa/rensa min gardrob (brukar inte bli så mkt bortrensat) förut, men kom inte så långt, nu ligger det kläder i hela min säng, så funderar på att ta tag i det så att jag kan gå och lägga mig nångång:)

Har även hunnit med ett varv på ringleden med Lovisa:) Iskallt!! halva vägen blåste det iskallt, ska ju tydligen bli snöstorm inatt?? Man får väl se hur det ser ut när man vaknar imorn:)

Imorn blir det en kort dag i skolan, sen hem och kanske plugga lite innan det blir fix inför kvällens utgång! :)

Nu ska jag få undan kläderna och sen gå och lägga mig. BYE!







BTW! Är lite grym på wordfeud! ;)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: