Ssandraan

2011-12-23
12:12:50

Dan före dopparedan
Imorn är det julafton! Tänk hur mycket man såg fram emot det när man var liten, man låg alltid länge utan att kunna somna kvällen innan och det var pirrigt. Jag ser fortfarande fram emot julafton såklart! tycker att det är jättemysigt med jul :) men det är ju inte på samma sätt som när man var liten.
Nu är det flera plusgrader och all snö har försvunnit, tråkigt, jag hade hoppats på en vit jul..

Kvällen igår var bra iaf :D förfest och sen husaren! :) Där fick jag konstaterat för mig att jag ska ha snedbena eftersom jag tydligen är snyggare i det?? hmmm.. Men det var en kul kväll iaf! dansa och tjöta hela kvällen, sen kom min snälla morfar och hämta mig eftersom det inte går några nattbussar på torsdagar.

Nu ska jag ta och julduscha Ziri, stackaren, hon hatar att duscha! Men ska man vara fin får man lida pin? ;)








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: