Ssandraan

2011-12-03
13:22:37

Galen kväll!
Sitter just nu hemma under filten, funderar starkt på att ta en låååång varm dusch!! Det är iskallt! Har precis kommit hem efter att ha dansat på julmarknaden i regnet. De suger ju att det är så dåligt väder, det borde snöa istället för att regna, men aja det var kul ändå :) Jag o Lovisa gick runt o titta lite på julmarknaden förut, köpte marknadsgodis ;G det var iskallt o blåste som fan så det blev ingen lång stund.

BTW! Galen kväll igår! De va inte så mkt folk på husaren (alla var väl på bogrens ist) men de va skitkul iaf! :) Hahah fattar inte vad vi håller på med hela kvällarna när vi är ute, tiden bara flyger iväg:O men kul har vi iaf! ;D Tack alla som var med! :D 

Efter gårdagens party så känner jag att det får bli en lugn kväll hemma i soffan! Ska plugga inför massage provet och försöka göra klart etikuppgiften så att den är ur världen sen. Ikväll går det väl säkert nån film på tv som jag kan titta på, annars får jag titta på så mycket bättre :)

Nu ska jag hoppa in i duschen! 
 

Kommentar:
#1: Sannis

Tror alla vara på den nya klubben som öppna igår. Tur du hade trevligt ändå. Puss

2011-12-03 @ 14:21:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: