Ssandraan

2011-12-12
00:21:21

Jag försöker, men jag förlorar varje gång

Idag var det tredje advent och det är inte ens 2 veckor kvar till julafton. Behöver jag säga att tiden går fort?:O
Igår tog jag det lugnt hela dagen, gick en sväng med Lovisa, såg på film, satt vid datan och käka godis. Idag sov jag länge, sen har jag pluggat lite inför provet imorn, slått in julklappar, sett på beck och ja, det var allt :)

Imorn är det dags för skola igen, helgen går alldeles för fort. Vi har sovmorgon iaf, gött! :) och vi har prov i socialpsykiatri, skönt och stryka ännu en sak från listan :)

Nu är det nog dags att krypa ner under täcket och sova. Även om man har sovmorgon, så måste man gå upp rätt tidigt för att hinna med bussen. hade inte varit fel att bo i Skövde så man kunde utnyttja sin sovmorgon fullt ut! :)   

Godnatt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: