Ssandraan

2011-12-22
15:55:47

JULLOV!

Vaknad vid 05.40 imorse, snoozade tills mobilalarmet ringde 06.05 och snoozade till 06.20, trött cheey? Jaa det kan man säga! Fixade iordning mig lite snabbt, slängde i mig en macka och borstade tänderna innan jagn rusade iväg till bussen, som var en kvart sen..

Började vid halv 9, vi har alltid jullavslutning hela hel-laget, dock var det första året jag var med. Vi började med att vara i grupper med 1or, 2or och 3or blandat, vi skulle göra julklappsrim till lärarna. lite seegt med 1or o 2or som inte säger nåt. Aja blev ju några kul rim iaf ;D Sen skulle vi klassvis o hitta på egna texter till julmelodier, det är ju lite trist att vissa i klassen inte ens kan försöka, utan istället säger att vi inte kommer överens utan att en försöka.. aja deras förlust och inte min, vi som var med och skrev hade kul iaf :) Självklart vann treornas låt och sen ägde vi ut dom andra med studentsånger:D

Hann med halv 12bussen hem, gött! :) Gick med therese in i några av Tidaholms alla affärer, sen hem och laga lite mat innan jag gick och träffa Alexandra :)

Nu vaktar jag julskinkan åt mamma, den kan ju faktiskt rymma så bäst jag håller ögonen på den!

När mamma kommer hem igen ska jag nog hoppa in i duschen och sedan fixa mig inför kvällen :)  

Ha en bra kväll, det ska jag ha! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: