Ssandraan

2011-12-04
19:35:25

Pluggsöndag..

Somnade inte förrän vid 4 i natt, fastnade vid fejjan, så sov till typ 1-2 idag, gött! :) Sen har jag typ pluggat lite till massageprovet (lite jobbigt att det man ska plugga på är instuderingsfrågorna man gjort, men som vi inte rättat:S) skrivit lite på etiken den är nog klar typ snart, gjort klart patientfallet i socialpsykiatrin och läst svenskaboken.

Idag är det andra advent oxå :O lyssnar på julmusik, äter julgodis och har titta på julkalendern för o få lite julstämning, men snön saknas asså :S

Nu ska jag fortsätta att lyssna på julmusik, läsa bloggar och vänta på att Beck börjar :)




Juste igår var jag med Therese och Hampus i kyrkan och titta på min fina kusin och vän som har blivit Tidaholms lucia! :) Kassa bilder jag vet!





     






Kommentar:
#1: Sannis

Min underbara/ bästa vän!<3

2011-12-04 @ 22:02:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: