Ssandraan

2011-12-18
21:04:36

Beck
I fredags var det kalas för lillebror, kul o träffa alla som man inte träffat på länge:) Brorsorna o deras kusiner var helt galna och sprang runt o sköt med några pistolgrejer som Alve fått hahah.. Efter kalaset satt jag och Alve i soffan och blunda, vi tittade på en film med massa ormar, usch! :S sen somnade gullungen i mitt knä.

På lördagen följde jag med dom ut i skogen och hämta granar osså börja de snöa, julstämning på hög nivå! :) På eftermiddagen skjutsa dom hem mig, Victoria och brorsorna följde med in till mamma och prata lite. Sen greja jag lite vid datan. Sen tänkte jag att jag skulle ha en lugn hemmakväll, men så blev det inte;) Lovisa skrev lite innan 8 o fråga om jag skulle med ut på bogrens, så ja det blev utgång.. Men när vi kom till bogrens, så var det 20+ så jävla surt! Jag drog in till husaren o va med jullet, Lovisa följde inte med:/ men ja, hon gjorde nog rätt, för det var inte värt pengarna, men vi hade kul iaf :)

Idag vakna jag typ vid 12-13 sen har jag tittat på julkalendern och pluggat. Kom hem ifrån bosse för en stund sen, vi har varit där o käkat och spelat spel oså :)

Juste idag är det 4e advent och mindre än en vecka till julafton, helt sjukt!

Nu ska jag titta på Beck:) Imorn blir det skolan 13.20-14.20, underbart!! :)














   

    

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: