Ssandraan

2011-12-20
21:50:25

The heart is pumping for my life
Inne igen efter ett varv på leden (: lite kyligt är det allt och dum som jag är så glömde jag vantar IGEN! Varit en asnice dag i skolan idag iaf :) första lektionen övade vi på att ta sprutor och fick reda på våra praktikplatser, jag hamnade på Kardiologin på KSS, det är hjärtat så det blir nog spännande :) Andra lektionen fika vi hur mkt som helst, de flesta hade bakat och tagit med sig något att bjuda på så det blev ju en del! :O Blev en del snack om studenten oxå :D Sen hade vi två lektioner då vi tittade på en HEMSK film, fyfan asså! "The stoning of Soraya M" hette den. Man blev så jävla arg av att titta på den och det var verkligen hemskt! Det värsta är att det händer på riktigt på andra ställen i världen, helt sjukt! Fattar inte att man helt utan bevisa anklagar någon för otrohet och sedan låter männen i byn (till och med kvinnans egna söner) kasta stenar på henne när halva hennes kropp är nergrävd och hennes händer bundna ända tills hon är död.. fyfan! 
Sista lektionen var det massage och fy fan vad gött det är! :D

Sen jag kom hem ifrån skolan har jag inte gjort särskilt mkt och det ska jag fortsätta med resten av kvällen. :)
Väntar på att alla i min lilla familj ska komma hem, så att vi kan klä våran fiiiina plastgran ;) Nu när det endast är 4 dagar kvar till julafton :)



Musse ska alltid ligga o sova där han inte ska.. min lille bäääbis som är 7 år nu.

Kommentar:
#1: kattkvinnan

ååå så söt liten misse

2011-12-20 @ 22:19:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: