Ssandraan

2011-10-22
00:58:13

Det var bättre förr...

Igår åkte jag till Hjo vid 4, va ingen hemma när jag kom, så satte mig och titta på Grey's :) Sen kom mina saknade brorsor, så busa med dom lite, men dom är sjuka så dom orkade inte göra så mkt... :/ Victoria fixade mat, saknar o käka hennes goda mat!! Sen skulle smågrabbarna sova och jag och Victoria satt uppe och tog en kopp te, kollade på tv och pratade lite... Skönt o få prata av sig med någon som vet exakt hur allting är.
Jag sov i mitt gamla, kära rum! Saknar tiden då vi alla bodde i huset, allting var så mycket bättre då... Så mycket har förändrats sedan vi flyttade därifrån och det är inte till det bättre.

Idag var jag alltså barnvakt åt Alve och Vide när Victoria jobbade, vi kollade på tv och hade det mysigt. Dom är ju så goooa! Dom får mig alltid att må så mycket bättre, dom är bland det bästa jag har. Tjänade 200 spänn (som visserligen kommer att brännas upp imorgon) alltid bra med pengar, men det är ju inte direkt ett måste när jag ska vara barnvakt åt dom, för det är bara något som är kul och det är jag så gärna utan pengar :) Åkte hem vid 5 iaf, tog en dusch och åt. Vid 7 kom Sannis, vi hade idolmys med popcorn, julmust och tjöt :)

Nu ska jag nog ta och sova, imorn blir det utgång!

     



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: