Ssandraan

2011-10-23
15:27:28

Sunday

Toppenkväll igår! Drog in till Skövde vid halv 6 träffa Lovisa, Nathalie och Iveta, vi drog till nån förfest i hentorp, sen vid halv 10(?) drog vi oss mot husaren:) Det var ju The voice party där, så var lika bra & komma tidigt så man slapp stå i kö hela kvällen. Vi kom in gratis eftersom klockan var innan 10, helt okej! :) Var en del folk redan då och efter ett tag var det fullt med folk överallt! Jävligt trångt och varmt inne på dansgolven men det är så det ska va! Något som däremot inte var så trevligt var att det luktade vidrig spya inne på ett av dansgolven, usch!! Men vi tjöta och dansa loss hela kvällen!:) Innan bussen drog vi till Bake Off & käka, asgött fyllekäk! Nu får man vänta och hoppas på att man inte kom med någon hemsk bild eller ännu värre att man kom med på tv, fyfan alltid lika hemskt när man inte vet!

Idag är man seg, men annars mår jag bra:) kollat på film och suttit vid datan hela dagen än så länge, jag borde väl plugga men orkar inte... senare sen så blir det dans :) Nu ska jag läsa lite bloggar medan jag väntar på att mamma blir klar med maten. 

   


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: