Ssandraan

2011-10-17
12:17:12

Dreaming is believing

Helluuuu!

Sitter hemma och pluggar psykologi, liiiite segt om man säger så. Åkte hem från skolan, orkade bara inte, har massa jag behöver plugga, hade lite ont i magen och var helt död så jag tror nog att jag får mer gjort här hemma :)

Det blev party i lördags iaf, jag och Lovisa drog till in till falköping vid 7, blev lite chill förfest innan vi drog mot dagnys. Daniel Adams-Ray var där, men jag såg honom inte? Var väl en helt okej kväll, vissa saker var mindre kul och drog ner mitt humör lite, det var väl inte värt o betala 150 spänn för det menmen... :)
Spenderade min hela söndag framför tv'n och datan, sen blev det själklart ett discopass på dansverkstán också! ;D 

Nu ska jag fortsätta plugga och sen kanske det blir en liten promenix med vovven :) Ha det bra!

 
Saknar mina små skitungar! får nog ta mig till Hjo nån dag i veckan och träffa dom!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: