Ssandraan

2011-10-27
19:21:09

I'm all yours tonight
Kort dag i skolan idag.. bara psykologi då kolla vi på film och sen svenska då vi bara lyssnade på Julia som redovisa :) sen slutade vi, då drog vi till matsalen och käka pannkakor! :) dröjde dock typ 100 år innan vi fick några, dom tog slut hela tiden eftersom en del tydligen är tvungna att ta typ 100 pannkakor var ;O

Annars är jag heeeelt seg i huvudet idag så orkar inget! Kom precis in efter att ha gått ringleden med Lovisa :) och snart ska jag hoppa in i duschen, sen blir det att se på tv resten av kvällen (fast det är ju aldrig något bra på torsdagar) får väl se om jag hittar någon bra film ist! :)

Imorn är det fredag, en kort dag i skolan och sedan tar jag lov!! :D Äntligen det är välbehövligt kan jag säga.


 

Sveriges snyggaste b-rudar skolavslutningen i 9an!





 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: