Ssandraan

2012-04-28
23:11:59

Chill-lördag!

Sitter hemma i soffan, käkar choklad och lyssnar på musik! :) En lugn och skön lördag med andra ord! Nästa lördag är det fullt drag vid det här laget, då är det cruising(stavning?)! :D

Idag sov jag lääänge, riktigt skönt efter en hel vecka i skolan! Har pluggat lite på social omsorgs inlämningen. Jag och Emma var borta vid ulvesborg och tittade när Alveman spelade fotbollscup, haha så söt och duktig! Träffade även pappa, Victoria, Carro o Peter. När Alve hade paus mellan matcherna följde vi med Victoria o Peter till Happy time o käka pizza! ;G
Träffade Lovisa en sväng förut oxå! Tänkte att vi skulle gå ut först, men Lovisa orkade inte(vilket man förstår efter 24timmars bussresa!) jag lånade ut mitt fkort till Anton eftersom jag trodde att jag inte skulle behöva det. Men det ångrade vi senare när vi gick där på ringleden, paaatysugna som fa-an! Ajah vi får hålla oss tills på måndag ;D

Kom på att jag glömt visa vad jag fick med mig hem ifrån Skövde i måndags! En topp från gina och en blus/skjorta från hm(kass bild när både den och bakgrunden är vit!) + en mascara och två halsband!








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: