Ssandraan

2012-04-14
16:25:48

En god död.

Hej! har precis gjort klart och skickat in en uppgift om döden. Skönt att bli klar med en uppgift!

Än så läng idag så har jag inte gjort så mkt, vaknade rätt sent och sedan har jag ju pluggat. Ikväll blir det bara att va hemma och ha mys framför tven, skönt med en nykter helg! Jag behöver detta, behöver att bara vara, utan att egentligen göra något, behöver ta det lugnt. Hoppas det är något bra på tv ikväll annars kanske man kan springa iväg och hyra någon film eller nåt :)

Juste i natt kl 02.20 (?) är det exakt 100 år sedan Titanic sjönk, sjukt länge sedan! Man kanske skulle titta på den filmen idag då? Jag hade velat se den i 3D på bio, men får väl duga på dvd hemma :)

   


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: