Ssandraan

2012-04-13
19:39:05

Freeeeedag!

Jahapp då var det fredag igen! :) Denna helgen blir LUGN, skönt faktiskt! :) 

Va en lång fredag i skolan.. nk, sen religion då det kom en kristen och pratade, det var faktiskt bra! sådana "föreläsningar" brukar vara rätt tråkiga enligt mig, men hon pratade så att det blev bra och intressant! :) vi avslutade dagen med en sväng in på hemma kväll och en liten sväng på stan :) På hemmakväll fick jag med mig en godispåse och första säsongen av Desparate housewives som bara kostade 99kr nu :D Jag tycker oftast att de första säsongerna av olika serier är bäst, senare brukar de spåra ur och bli sämre. LOST är ett bra exempel på en sådan serie! Jag älskade det typ dom 2-3 första säsongerna, men sen blev det bara skit!

Ikväll blir det som sagt lugnt, ska kolla på tv eller sitta vid datan och chilla hela kvällen! :) 

När jag var i Hjo tidigare i veckan så fick jag ett paket med Beyonces parfym o grejs av Victoria :) Ett annat inköp ifrån veckan är en ny foundation, testar en ny denna gången får väl se om den är bra! :)

         


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: