Ssandraan

2012-04-03
19:27:00

Påsklov!

Ingen uppdate sedan i fredags, I know!

Men iaf!

Lördag: Fest och utgång med Alexandra, Therese, Minna och Hampus eller ja, Minna och Hampus följde inte med ut :) Men ja, helt okej kväll :) Kom till Skövde rätt sent, så var mycket folk då, nice!

Söndag: Blev inte mycket gjort alls!

Måndag: "Jobbade" eller gick introduktion på kortvården här i stan, eftersom jag ska jobba där i sommar. Lite segt, men får ju pengar för det ;)  

Tisdag: "Jobb" igen men bara till 13.30,skööönt! Fick reda på att jag får jobba där första perioden i sommar, precis som jag ville! Jag trivs mycket bättre här i Tidaholm än vad jag gör på KSS, asså personalen är så mycket trevligare och det gör ALLT faktiskt! De har pratat med mig mer på två dagar än vad de gjorde på 4 veckor på KSS, sjukt faktiskt.. Annars idag så har vi varit borta hos mormor och käkat middag och nu sitter jag bänkad framför BB 24/7. När det är slut ska jag ställa mig och baka muffins! 

Har ju påsklov, så är ledig ända fram tills nästa tisdag! :D

BYEBYE!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: