Ssandraan

2012-04-16
17:20:22

SEXTONDE APRIL 2TUSEN12

Då var det måndag igen! Ny vecka, nya tag! Genomlidit en heldag i skolan.. Missade dock bussen imorse så kom en halvtimme sent typ. Haft tre lektioner idag och ingen av dom har varit värt att vara i skolan för, allting vi gjort är sånt som man lika gärna kunde ha gjort hemifrån.. Surt att vi aldrig får jobba hemma längre. Menmen inte långt kvar i skolan alls nu! :) Det har luktat SKIT i skolan idag! Eller ja det är inte bara idag, det har gjort det de senaste dagarna jag varit där, det är något fel på avloppen elr nåt :S Men de får fan se till att fixa det snart, man spyr ju på den lukten:O Shit vad jag klagar! haha

Iaf har varit hemma ett tag nu, hunnit plugga lite sjukvård, och pratat lite med Lovisa :) Nu ska jag nog snart dra bort en liten sväng till min kära mormor, sen blir det hem, duscha, plugga lite till, sen tven eller nåt resten av kvällen.

Tjingeling!   


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: