Ssandraan

2012-04-26
17:41:12

Efter regn kommer solsken

Veckorna bara springer iväg!! Nu är det redan torsdag igen och ännu en vecka i skolan är snart avklarad! Började precis ösregna, kul.. Men helgen ska ju bli fin! :D

Måndag: Skolan och sedan en fika på gräddhyllan med Julian och Emil! ;G Sen hem och ha kalas för lillsyrran som fyllde 16 år förra veckan!
Tisdag: Kort dag i skolan, blev bara en lektion eftersom massagen var inställd! :) Blev en sväng på stan och kolla studentklänningar med Emma. Jag fick med mig en fin hem som jag troligtvis ska ha! :) Sen blev det hem och plugga!
Onsdag: Proooov som troligtvis gick åt helvete! ALLA tyckte att det var asrörigt och svårt! :O Juste! köpte balbiljetten oxå, woho! :D Kom igång med den sista inlämningen i social omsorg, gött! På kvällen blev det dans! :D Näst sista gången innan saga! Vi Blev klara med dansen så nästa vecka är det bara att köra på!
Idag: Ännu en dag i skolan! Slutade vid halv 2 och sedan stannade vi kvar och jobbade med vårt projektarbete! Det börjar närma sig slutet och vi ska nog bli klara! Nu ska jag nog snart springa ner och sola, sen blir det plugga och titta på oth! 

Imorn ska jag hämta hem min balklänning som nu äntligen är klar! :D


Fika!!


Min studentklänning, älskar ryggen! :D


Woopwoop!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: