Ssandraan

2012-04-27
17:54:27

Volleyboll!

Tjosan!

Idag är det freeeedag och även långhelg, underbart! :D
Idag har vi haft volleybollturnering med alla OP i skolan, det var faktiskt kul! :) Vi i min klass var utklädda till "biggest loser" så vi gick runt där med kuddar under tröjan och i brallorna! Mitt lag förlorade alla matcher, men vad spelar det för roll? vi hade kul iaf :D Vi gick runt där och dansade loss till musiken haha! Efter volleybollen hade vi två lektioner, men vi gjorde i princip ingenting, bara snackade med lärare och så, chill :)

Efter skolan mötte jag upp mormor för att gå och hämta min balklänning som äntligen var klar! :D Supernöjd!! Nu är det inte mycket som saknas till studenten!

Idag blir det fredagsmys för hela slanten! Tacos och film med syrrorna! Har tänkt att försöka hinna färga håret oxå!

Imorn kommer äntligen Lovisa hem igen efter nästan en vecka i Prag! Det har ju gått en vecka utan att vi setts förut, men inte utan att vi hörts nåt :O Saknar dig din bajs! Hoppas hon orkar/kan ses en sväng någon gång imorn när hon kommit hem!!

Slänger upp lite bilder ifrån dagen! (iphone-bilder=dåliga kvalitet)










Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: