Ssandraan

2012-04-10
21:57:19

"Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it"

Sitter i soffan och kikar på "desperate housewives" har precis käkat scones som syrran och jag bakade, yummi! :)

Saknar redan mina busungar! <3 De blir så glada när man kommer, de kommer springandes och hoppar upp och ger en, en stor kram. När man ska äta så säger de: "Jag vill sitta bredvid Sandra!" och de vill vara med mig hela tiden när jag är där. Victoria berättar att de ofta pratar om saker som jag/vi(syrrorna) gjort med dem och frågar ofta när vi ska komma. När det är dags för mig att åka "hem" igen så blir de ledsna. Jag måste verkligen åka dit snart igen, vill inte att det ska gå så lång tid innan jag träffar dem igen.

Nu är det dags för big brother och sen blir det sängen! Natti!


Alveman med kladdkaka runt hela munnen


Videman i sin onepiece eller onepiss som han säger


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: