Ssandraan

2012-04-22
22:37:19

You don't know what you got till you're missing it a lot
Söndag igen och imorn är det dags för en ny vecka. Idag har jag bara varit utan att göra någonting. Eller ja, jag sprang ner till meddo och solade solarium förut, första gången någonsin, skönt! Behöver få lite färg till studenten och av solen hinner man inte få så mycket färg innan den 8 juni. Sedan har jag även pluggat lite inför socialpsykiatriprovet och skrivit på naturkunskapinlämningen.

Har varit så grymt skönt med en lugn helg! Har verkligen inte gjort någonting alls och det är skönt ibland :) Min andra nyktra helg i rad nu och det är skönt, men en tredje blir det inte ;)

Imorn är det dags för skola igen, men jag har bara två lektioner så det är skönt :) Har håltimme så då tänkte jag att jag ska gå ner en sväng på stan :)

Nu ska jag krypa ner och titta på oth!

Här har vi linnet och piercingen som jag fick med mig hem ifrån Stockholm:






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: