Ssandraan

2012-04-17
21:55:44

You don't know what you got till you're missing it a lot

Precis kommit ut ur duschen och nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska titta på ett avsnitt av oth eller om jag ska plugga lite till.. Men jag har ju faktiskt redan pluggat en del idag och dessutom har jag en håltimma när de andra har historia imorn, så då kan jag ju kanske plugga ist:)

Har inte hänt nåt speciellt idag direkt, vart i skolan, vart hos Bosse o käkat oså.

Har inte kollat på big brother så jättemkt det senaste, men har sett lite iaf. Sett att Annica och Marcelo har förlovat sig haha. Kommer ju hålla länge, de hade varit förlovade ett par timmar innan de bråkade om nån skit grej? Visst de är jättegulliga tillsammans och man ser ju att båda två är kära på riktigt, men hur länge det håller är ju en annan femma! Det känns liksom som om det är LITE högstadienivå på deras förhållande haha. Menmen man får väl se hur det slutar, de kanske blir lika lyckat som det blev för förra årets Martin och Sara!

Sometimes I pretend that everything is fine, maybe I like the feeling when everything seems to be fine, maybe I like the dream better then the reality..
Maybe I seem to be just fine, but maybe I'm not. 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: