Ssandraan

2012-08-03
20:19:18

What's meant to be, will always find a way.
Freeeeedag! Inga planer alls idag! Får se om det händer något ikväll, annars blir det lugn hemmakväll. Skönt det med ibland! Imorn blir det iaf party med mina saknade brudar! Klemmet o Jullet!
 
I onsdags drog jag som sagt iväg till Hjo och småbrorsorna! :) Var barnvakt åt dem medan Victoria körde tåg, vilket blev fram tills 4 ungefär, då tåget gick sönder. typiskt! Sen gjorde vi väl inte så mycket, drog hem till huset grejade och lekte med brorsorna. När brorsorna lagt sig satt jag och Victoria ute, tog ett glas vin och pratade, mys!
 
Igår stannade jag kvar i Hjo tills 4, sen tog jag bussen hem. Väl hemma hoppade jag in i duschen en snabbis och sedan började jag fixa mig, jag och Lovisa körde en liten spontanutgång på husaren! Förfest på min balkong och sen tog vi bussen in till Skövde! Var ju inte mycket folk i början, men det är det ju aldrig, men vi satt ute o tjöta och tog några cider. Blev rätt mycket folk senare och det var SKITVARMT! Avslutade kvällen på BakeOff ;G 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: