Ssandraan

2012-12-26
17:10:56

God jul osv!
Sämsta updaten någonsin! Men får väl säga god jul nu! :) Haft bra jul med familjen! Tar väl och skriver lite om dagarna jag missat.
 
Söndag: Jobb 7-16 och sedan blev det julmys för hela slanten! Vi var hos Bosse och gjorde knäck och annat gött! Mysigt! Gick väl hem vid 11-tiden och då snöade det och blåste som fan, det hade kommit asmkt snö och de hade inte skottat..
 
Måndag: Julafton! Väcktes av mamma vid 10-11, då blev det gå upp och öppna julklappar och sedan äta julfrukost, skinkmacka och julmust. Sedan var det bara att fixa i ordning sig innan vi drog bort till Bosse. Där blev det julfirande med familj och släkt. Kalle anka, julmat, julklappar och allt som hör julen till. Spenderade hela dagen där. Sen senare på kvällen blev det en promenad med Lovisa.
 
Tisdag: Juldagen och party! Jag och Lovisa drog in till Skövde strax innan 5, mötte Nathalie och sen drog vi till förfesten, där var Sofi och massa annat folk. Började dricka innan 6, vid kl 7 efter drinkar, cider och shotar var vi på topp! Kortspel, beerpong och trevligt folk! Husaren var nice! Asmkt folk och bra musik! Kvällen avslutades på bake off, gött! 
 
Idag har jag inte gjort något alls, tittat på grey's hela dagen! Funderar på att springa ner till meddo och sola lite senare. Så tråkigt väder så kan vara skönt att bara får ligga i solariet en stund. Imorn blir det troligtvis Göteborg och shopping!
 
Det var allt jag hade att säga nu! Bye!
 
      
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: