Ssandraan

2012-12-30
20:54:25

Helgen osv osv.
Nyårsoutfiten är fixad, drickan är fixad, festen är fixad, allt är klart, nu är det bara att börja tagga nyår imorn! Blev ju inte riktigt som man tänkt, men hoppas det blir bra ändå! Kommer ju sakna bästa vän under kvällen, men vem vet vi kanske ses ändå!
 
Har ju inte skrivit på hela helgen, men det har inte hänt så mycket! I fredags var vi med familjen hos mormor och käka och prata hela kvällen, i lördags gjorde jag inte mycket alls och idag har vi varit i Skövde och sen har jag träffat Lovisa en sväng. Har blivit mycket tittande på grey's i helgen, är inte på slutet av säsong 3 nu. Det är ju så sjukt bra, man blir ju helt beroende även om jag har sett alla avsnitt redan.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, försöka sova tidigt så att man är pigg imorn. Måste ju försöka komma upp i tid imorn också. Jag får inte sova längre än till 10, får väl se om jag lyckas med det. Blir troligtvis ingen update förrän nästa år nu, så tar väl och säger gott nytt år! Drygt ett dygn och 3 timmar kvar!
 
Ha en grym nyårsafton! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: