Ssandraan

2012-12-07
18:02:04

I saw the end before we'd begun.
Hey! Sitter här och funderar på om jag ska ta tag i städningen av rummet och garderoben, men det är ju så tråkigt!
Idag har jag jobbat på dagiset där jag har praktik, eftersom det var en som blev sjuk och åkte hem. Jobbade 9:30-15:30, gött med pengar! :) Barnen är ju för goa!
 
Ikväll blir det fredagsmys med tacos och film/tv! Mys! Hoppas att det är något bra på tven! Vore ju nice om det vore någon julfilm :)
 
Imorn ska vi åka på julmarknad på Almenäs i Hjo, mysigt! Har inte varit på den julmarknaden på flera år, brukade alltid gå på den förr, den är så mysig. Efter julmarknaden blir det hem en sväng och sen kanske det blir utgång i Skövde, inte riktigt bestämt än, men vi får se.
 
Hepphepp om jag kanske ska ta tag i städningen då..
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: