Ssandraan

2012-12-22
18:56:28

Jag har nått den punkten då jag skiter i allt
Precis kommit in igen efter en liten promenad med Ziri. Det snöar och det har det gjort hela dagen, en vit jul<3
Ska snart hoppa in i duschen, sen blir det kvällsmat och så innan jag spenderar resten av kvällen med att titta på gamla avsnitt av Grey's. Imorn ska jag jobba på dagen. Kan ju inte säga att jag är särskilt taggad för att jobba dagen innan julafton, skulle helst vilja vara hemma ta det lugnt och fixa klart allt inför julafton, men det är ju pengar! Ska jobba på en avdelning som jag aldrig jobbat på förut, hoppas det går bra! Det viktigaste är att den övriga personalen är bra för då brukar allt annat lösa sig.
 
I torsdags var jag och lillsyrran inne i Skövde en liten sväng. Hittade inte de sista julklapparna jag letade efter i stan så var tvungen att åka in. Haha, bra som jag är så råkade jag dra av peruken ifrån skyltdockan på HM och kunde inte få den på plats igen så den fick ligga på axeln, snyggt! Hittade mina julklappar iaf!
 
Igår(dagen då jorden skulle ha gått under. Vet inte hur det är med er, men jag lever iaf.) så träffade jag Lovisa en sväng, chillade, tjötade och spelade kort. Vi taggar juldagen nu! Kommer bli awesome! Det var ju fredag så på kvällen blev det fredagsmys med tacos och svenska hjältar galan. Annars hände det inte så mycket.
 
Hepp nu ska jag hoppa in i duschen! Byebye!
 
 
 
Så dags att höra av sig nu? Det skulle du ha gjort för längesen, du borde själv inse att det är försent att höra av sig nu.. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: