Ssandraan

2012-12-03
21:39:46

Jag stod där vid kanten igen redo att kasta mig ut
Hejhej! Sitter i sängen med datorn och lyssnar på musik(som jag gör typ varje gång jag bloggar haha). Nu har ännu en ny vecka tagit sin början, inte många veckor kvar på 2012 nu. Det är knappt 3 veckor tills jorden ska gå under;) Sen om folk tror på det är ju en annan sak! Jag tror ju inte på det iaf! De har ju sagt hur många gånger som helst att jorden ska gå under, men än så länge är den kvar liksom. Jag tror däremot att den sakta men säkert förstörs och kanske kommer gå under någongång, men inte bara pang, boom, borta liksom.. Haha.
 
Idag har jag haft praktik 8.30-16.30, inte ofta jag brukar va kvar tills halv 5, men det fick jag vara idag. Annars idag har jag inte gjort så mycket, var ute på en promenad med voven, svinkallt!! Det verkar som om det ska vara kallt ett bra tag framöver nu, visst jag tycker det är mysigt med snö i december, det klagar jag inte på, men det räcker med typ 3- ;) Fast ska väl inte klaga när det är runt 10 heller, det kunde ju ha varit 25- ist.
 
Annars så känns det rätt bra nu, går runt med ett leende på läpparna typ hela tiden. Jag hoppas på att allting blir bra nu.
 
Hepp nu ska jag ta en snabb dusch och sen blir det snart att krypa ner! Godnatt!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: