Ssandraan

2012-12-01
14:53:49

Jul på Liseberg och julmarknad!
Hej! Har precis kommit hem igen efter att ha gått runt och kikat på julmarknaden. Började dagen med en frukost på mekka med mamma, Bosse, mormor och Åke, sen gick vi och kikade runt. Det är mysigt, men själva marknaden var ju mycket bättre förr! 
 
Igår var jag och Lovisa på Jul på Liseberg. Det var sjukt mysigt med alla lampor och så! Har ju aldrig varit på det förut, men kan ju säga att det inte var sista gången jag åkte dit! Det enda som saknades var snö, för det var ingen snö alls i Göteborg :O Men det var mysigt ändå. Köpte fudge, som var sjukt gott! På tåget hem var både jag och Lovisa aströtta, sen skulle vi ha väntat i 3-4 timmar på nattbussen i Skövde, men Kevin och benny var snälla och skjutsa hem oss istället, skönt! Kunde ändå inte sova när jag kom hem, men vid typ 2 kunde jag somna med ett leende på läpparna.. :)
 
Nu ska jag börja fixa mig inför kvällen! Vid 7 drar jag och syrran till Skövde för fest och utgång! Hoppas att jag kommer in på Röda rummet, dit det är meningen att vi ska!
 
Har inte hunnit lägga in bilderna ifrån Liseberg på datan än, men lägger upp en bild ifrån facebook och en ifrån insta!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: