Ssandraan

2012-12-20
13:00:28

Julklappar
Hey! Vaknade för en stund sedan. Kunde verkligen inte somna i natt, låg och vände och vred på mig hur länge som helst.. Vet inte varför, har kunnat somna helt utan problem ganska länge nu. Menmen tur att jag inte jobbar eller nåt!
 
Igår var jag, mamma och syrrorna i Skövde för att shoppa de sista julklapparna, jag blev inte klar så jag ska springa ner på "stan" en sväng senare. Finns ju dock inte så mycket här i stan.. Men jag ska nog hitta de sista julklapparna!
Haha! Min mamma är ju jävligt klantig iaf! Vi käkade på Max, satt vid ett bord precis vid gången där alla går. Precis när det går förbi en gubbe så välter mamma ut sin dricka över hela golvet + gubbens skor och en liten del av hans byxor. Jag och lillsyrran fick oss ett skratt iaf!
 
Tänk att det bara är några dagar kvar nu.. Till julafton alltså. Känns sjukt. Det har gått så fort. Älskar julen, det är så mysigt. I år ska vi ju vara hos Bosse på julafton, med alla de som vanligtvis brukar vara hos mormor, kommer nog bli bra.  
 
Vad är det för fel på mig? Lovisa vill att jag ska med ut ikväll, men jag är inte alls taggad för utgång :O Ikväll är det någon julfest-grej på husaren så det lär ju bli mycket folk oså, men ändå känner jag mig inte sugen på att gå ut. Det är inte ofta det händer att jag skippar en utgång, men ikväll gör jag nog det. Får väl spara mig till juldagen, då är det all in som gäller, köpte förköp igår!
 
Nu ska jag käka något, fixa mig och sedan springa ner till stan. Ha det bra!
 
Btw! Fick med mig en snygg topp hem igår, till mig själv haha.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: