Ssandraan

2012-12-27
21:42:32

Just let me know.
Hej! Sitter framför tven och tar det lugnt. Välbehövligt efter en dag i Göteborg! Tog tåget dit vid halv 1 med Lovisa och Nathalie. Väl där käkade vi thaimat, gött! Sen började vi kika runt, efter en stund träffade vi på Emma också, trevligt! Blev inte så mycket köpt, fick bara med mig en hoodtröja och en mobilgrej hem. Var hemma strax efter 7 och sedan dess har jag bara tagit det lugnt.
 
Vi kom fram till att det redan är fredag imorn, alltså helg och efter helgen är det nyår, sjukt! Det känns ju inte som om att det är fredag imorn, hela veckan har ju bara försvunnit med julafton och juldagen. Nyår blir nog bra även om vi inte vet riktigt säkert vart vi ska vara än.
 
I helgen händer det väl inte så mycket. Funderar på om jag kanske ska åka in till Skövde en snabbis imorn eller nått, behöver hitta lite kläder och så känner jag! Men får väl se om jag pallar åka in imorn.
 
Nu ska jag titta på Göta kanal 3.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: