Ssandraan

2012-12-02
10:18:15

Röda rummet
Asså vad gör jag vaken nu?? :O Vaknade lagom till julkalendern idag, alltså 08:45, brukar ALDRIG vakna så tidigt! Menmen, jag är rätt pigg så det gör väl inget, jag får väl ta en powernap sen istället. Jag gick upp, tittade på julkalendern och tände det första ljuset för idag är det ju första advent. Nu sitter jag och syrran här i soffan med tända ljus framför varsin dator med tven på i bakgrunden. En mysig söndagsmorgon och första advent.
 
Igår då! Jag, Jennie och Ellen drog in till Skövde vid 7 som sagt. Förfesten var ju jäääävligt speciell kan man säga! Jag som är 19 var yngst och en gubbe på typ 60 var äldst. Haha asså wtf liksom?! Det var väl kul ändå, det andra folket var ju skönt. Vid halv 12 drog vi mot stan och gick in på röda rummet, var inga problem med att komma in även om man inte var 20. Men det var det sämsta jag någonsin varit på!!:O Vi var ju där vid halv 12 och det var typ 20 pers där :O Vafan liksom?? Vi drog därifrån nästan direkt. Visst det kanske kom mer folk senare, men klockan var ju ändå närmare 12 så man tycker ju att det borde varit mer folk.  Vi drog iaf till donken, käkade och fixade skjuts hem, skönt att slippa vänta på nattbussen!  
 
Idag händer det väl inte så mycket. Ska försöka skriva en liten önskelista, mamma tjötar om det hela tiden. Vet inte riktigt vad jag ska önska mig. Det enda jag vet att jag vill ha är en parfym, sen är det väl mest pengar. Jag får väl se om jag kommer på något annat, men det är ju alltid bra med pengar.
 
Happhepp nu ska jag kolla lite bloggar, bye!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: