Ssandraan

2012-12-06
20:07:57

You're gonna catch a cold, from the ice inside your soul
Det har kommit asmycket snö nu! Igår snöade det jättemycket hela dagen, det är några decimeter snö här i Tidaholm nu. Jag kan ju tycka att det räcker med snö nu faktiskt! Imorgon ska det dessutom bli ISKALLT! Usch jag tycker att det är kallt nu och det ska bli 5-10 grader kallare.. Menmen nog om vädret!
 
Har haft praktik hela veckan! Bara 4 dagar kvar nu, sista dagen är på onsdag, men jag kommer tillbaka redan på fredagen för att jobba! Det är roligt att man får jobba lite också. Nu känner de ju mig och jag känner barnen, så det är ju smidigt att jag får jobba när det behövs. Hoppas det blir mer! Det ska faktiskt bli skönt med lite "jullov" nu, det är ju en del att fixa innan jul, måste komma iväg och köpa julklappar oså!
 
Annars har det inte hänt så mycket i veckan. I tisdags blev det en fika med Lovisa och igår tog vi en promenad i kylan, man måste ju komma ut och röra på sig även om det är kallt! Är förvånad över mig själv eftersom jag somnat innan 12 nästan hela veckan, vilket inte brukar hända ofta annars, men det är skönt när man kan somna i tid så att man inte behöver vara så trött på praktiken. I början av året sov jag ju max 4-5 timmar per natt när jag hade praktik, fattar inte hur jag klarade av det!
 
Nu ska jag snart ta en dusch och sedan titta på julkalendern! Ha det bra!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: