Ssandraan

2012-02-17
18:15:12

Barnvakt, fest och mys!
Har inte skrivit något ordentlig inlägg på ett par dagar nu, men jag har inte haft tid! :) Men ja, i onsdags var jag barnvakt åt mina godingar, vi åkte pulka och greja! slänger upp lite bilder längre ner! :) Igår drog jag och Lovisa in till Skövde och provade balklänningarna :) fixade så att dom kan sy in och sy upp klänningarna! :) Sen drog vi hem igen. Blev mat och fix inför kvällen! Vid halv 7 drog vi in till Falköping för förfest! Skönt och nytt folk! Vid 10(?) drog vi in mot Skövde och Husaren! :) Dansade och träffade folk hela kvällen! :) En toppen kväll som avslutades med en cheese på donken! :) Idag sov jag till 11, låg kvar i sängen till 12, gött! :) Tog en fika på Julius med Emma, mormor, mamma och Bosse förut, yummi! ;G Det är väl det enda vettiga jag har gjort idag än så länge.. Om en stund sjag jag och Lovisa dra en deg på Happy time! Och senare blir det myskväll hos Alexandra! :) Det dampar med bilderna så får fixa det senare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: