Ssandraan

2012-02-22
22:58:39

Big brother 2012
Sitter och tittar på bb! Det är helt okej än så länge och nu efter 4 dagar så har man börjat få en uppfattning om de flesta personerna i huset. I början lägger man ju mest märke till dem som ställer till det och bråkar, man vet redan vilka man kommer att hata. 

Hannah W: Vad ska man säga om henne? Ärligt talat, helt dum i huvudet!:O Provocerar som fan för att få uppmärksamhet, men egentligen är hon nog ganska osäker. Än så länge har hon ju stått ganska mycket i centrum, tjaffsat och bråkat en del. Dessutom verkar hon ju vara rätt blåst om man säger så. Men blir väl rätt kul att titta på!

Jessica: Jobbig som fan! Typ en blandning mellan förra årets Cilla & Katerina! Fy fan för att  va instängd i ett hus med henne! De andra deltagarna har ju redan börjat tröttna. Märks inte att hon är äldst(?) i huset!  

Annica: Ung och jävligt sprallig! Har inte sett tillräckligt än för att veta vad jag tycker om henne än. Men vissa tillfällen verkar hon vara rätt skön!

Marcel: Verkar vara asskön och det är skitkul när han äger ut Hannah W med sina kommentarer! (Typ: vad du en försöker med, så är det inte sexigt) Dock var han ju jävligt taskig när han anklade Hanna J för att vara transa :O

Amandus: Lite charmig är han alltså! ;) Men än så länge kan jag inte säga så mycket mer om honom.

Hanna R: Rätt konstig! Typ beronde av britney? läskigt beronde när man tatuerar in Britney på handleden iaf.. Hmm annars, jag tror att hon kan tjaffsa en del om hon blir kvar. 

Petronella: Hon kan nog vara rätt kul ibland. Hon syns ju liksom utan att ställa till med bråk och provocera. Men jag tycker att det var lite töntigt att hon inte klarade av att slutföra uppdraget, visst hon älskar sin pojkvän, men det här var ju bara på låtsas och dom behövde ju inte ens röra varandra?

Tenny: Lite knepig kanske, men kan nog vara rätt kul ändå!

Kija: Syns en del utan att bråka direkt. Mycket mer har jag inte att säga om henne än.  
De andra deltagarna har jag inte fått någon direkt uppfattning om än.
 

Nu ska jag fortsätta att titta och sedan är det dags att krypa ner! GODNATT

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: