Ssandraan

2012-02-19
15:13:03

BIG BROTHER
Ligger och kollar lite bloggar och tittar på "loftet"! Just nu kör dom sanning eller konsekvens! Kvällen igår var bra! drog in till Skövde vid halv 6, förfest och sen husaren! Husaren va segt i början eftersom vi kom dit så tidigt, men sen blev det mer folk och även mer drag! ;D

Idag tänker jag bara chilla och njuta av den sista lediga dagen innan skolan kör igång igen! Det är ju skönt att slippa praktiken iaf!

Ikväll börjar äntligen Big Brother igen! :D så som jag har längtat! Igår fick man veta vad det är för deltagare och man kunde börja kolla på "loftet" (nya glashuset). Enligt mig så var det lite för många 30 + jag tycker det är mycket roligare med yngre! Bloggaren som hatar allt och alla ska ju vara med också, det kan ju bli rätt intressant! Men jag hoppas på en bra säsong iaf! :)

Nu ska jag gå ut med Ziri en sväng! ha det bra!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: