Ssandraan

2012-02-08
22:37:58

Confused..
Onsdag, 4 månader till studenten, en dag kvar på praktiken och en dag kvar till sportlov! Känns ganska skönt asså! :D Känns sjuuukt att det bara är 4 ynka månader kvar till studenten! :O det är ingenting ju! 

Har jobbat idag, hade slutbedömning och jag blev godkänd såklart! ;) Så nu är det som sagt bara imorn kvar och det känns jätteskönt! :) Det har väl varit lärorikt och så att vara på KSS men trivdes inte så bra där :P Och har inte alls haft någon lust med praktik under dessa veckor så har längtat tillbaka till skolan, vilket är sjukt! :O Men nu är sista praktiken över!

När jag kom hem idag käka jag och sen gick jag och la mig och tittade på film, blev en powernap oxå! ;) Sen när jag vakna var det dags för dansen! :D Har ju börjat i en svårare grupp och det är askul, man märker verkligen skillnad på hur fort man går fram och vad man har för saker med i dansen :D

Nu har jag precis käkat kvällsmat och nu ska jag väl göra mig klar för sängen! :)

Min kära pappa fyller 41 idag oxå! Grattis pappis på födelsedagen! :D <3

GODNATT!

    

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: