Ssandraan

2012-02-04
21:12:16

Melodifestivalen!
Måste ju säga att det har varit en ganska händelselös vecka och därför har det inte blivit mycket uppdatering! Men ja, iaf i torsdags var jag ledig och kunde sova länge, vilket var underbart! Sen var jag en sväng i Skövde ;P och sen drog jag hem till Lovisa en sväng :) Igår jobbade jag min första kväll på KSS, det är ju jävligt tomt och segt där på kvällarna, men det funkade. Jag var ju inte hemma förrän vid halv 11 nångång och då skulle jag äta, duscha och greja så det blev inte mycket sömn alls i natt, eftersom jag började jobba kl 7 imorse igen. När jag slutade idag drog jag hem till julle som jag inte träffat på länge nu :) hade en trevlig stund innan min buss hem gick :)

Nu sitter jag och tittar på årets första melodifestival och jag kan ju helt klart säga att det var bättre förr! :O Inte alls samma känsla längre, blir för mycket när det ska vara så många deltävlingar och när man ska rösta vidare 2 gånger för att få fram vilka som går till final. Jag tycker att Björn Gustavsson borde hålla i pausunderhållningen igen, för det var ju grymt när han gjorde det 2008(?) han är ju för skön! Mina favoriter ikväll måste nog vara Dead by april och Loreen! Loreen har ju en grym röst asså! Det var väl kanske inte Dead by aprils bästa låt men den var bra! Hoppas båda dom går vidare! :)    

När melodifestivalen är slut ska jag se om det går någon bra film eller nåt på tv annars ska jag börja titta på OTH säsong 2 som jag fick låna av Julia :D 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: