Ssandraan

2012-02-26
17:22:23

Plugg..
Sitter och gör klart min socialpsykiatriuppgift, har ingen aning om jag gör rätt, det är ju rätt rörigt när läraren ska förklara menar jag.. Menmen blir väl säkert bra iaf! Jag är snart klar så det är skönt! :)

Åkte iväg till Skövde sen igår iaf :) Chill med Lovisa, Kevin, Benny och Benny! Bra kväll och skönt folk! Har lite bilder, men inte orkat lägga in dom på datan än (:

Det är ju redan söndag idag! :( så imorn är det dags för skola igen, taggad?! neeej.. Men har ju ändå rätt chill schema! Och tagga 100dagars på onsdag!!! :D:D:D 100 dagar är verkligen ingenting! helt sjukt!

Nu ska jag fortsätta plugga, senare blir det nog träffa Alexandra en sväng och sen blir det självklart BB! :)

   

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: