Ssandraan

2012-02-13
22:15:02

Sportlov!
Idag var första riktiga dagen på sportlovet och jag har bara chillat hela dagen! :) underbart!

Vaknade sent, lillsyrran fixade mat och jag diskade. Efter maten tog vi med Ziri och gick bort till Mormor och käkade nybakade bullar :D yummi! Satt och tjötade en stund innan vi gick hem igen. Sen har jag suttit vid tven typ hela kvällen, måndagar är en perfekt tvkväll! Halv åtta hos mig, Sofias änglar (som var riktigt hemskt idag!), Det okända och nu är det dags för Medium, nice!

Har presentkort på Gina Tricot som jag fick i julklapp och har hittat en hel del WANTIES! Tyvärr räcker ju inte presentkortet så långt.. Här är lite utav alla WANTIES! Alla bilder är tagna från gina tricot

    




    

   



Nu ska jag fortsätta min kväll framför tven!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: