Ssandraan

2012-02-21
20:14:01

Vår på G?
Tisdag och inte vilken tisdag som helst utan Fettisdagen! Vilket betyder semlor! Visserligen är jag inte någon semleälskaren men ett par stycken per år funkar ju! Idag hade mamma köpt hem chokladsemlor och dom är faktiskt rätt goda! :)

Hade ju en lång, underbar sovmorgon idag och när jag vaknade så sken solen och det var flera plusgrader, helt underbart jue! Våren kanske är på väg?:D Hade iaf bara två lektioner i skolan idag! Naturkunskap och massage. Gick en sväng på stan på rasten, fick med mig en ny topp hem! :)

Sen jag kom hem så har jag hunnit med lite plugg, annars har det inte blivit så mkt mer! Har blivit förkyld, haft ont i halsen hela dagen, inte så kul :/ Nu ska jag nog ta det lugnt fram tills BB börjar, ska väl se om det är nåt annat kul på tven innan.

                                               
                                                        

  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: