Ssandraan

2012-02-05
15:35:21

You can't live in the past forever!
I don't wanna waste my time again, like getting wasted with so-called friends. Everything that I do is never good enough for you. Do my best, dress to impress, wear my heart out of my chest. Going nowhere fast, don't know where I'm at.

Jag känner hur alla mina krafter har försvunnit det senaste, det känns som om det är väldigt mycket för tillfället och jag hinner inte med. Tiden flyger fram, saker förändras och jag vet inte vad jag gör eller vad jag vill. Det senaste året har livet förändrats mycket och jag saknar det jag en gång hade, men det är saker som förändrats och som aldrig kommer att komma tillbaka igen. Under det senast året har jag både förlorat och vunnit. Jag har varit glad, ledsen och arg. Jag har kännt mig på toppen och jag har kännt mig på botten. Jag tror att jag tänker för mycket ibland, jag tänker på hur allt är, hur det var och hur det ska bli. Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden, för det finns så mycket som jag skulle vilja ha gjort annorlunda.. Det finns ingenting som redan har hänt som jag kan förändra, men framtiden ligger i mina händer och den kan jag göra vad jag vill med!

Life is like a rollercoaster, but it's not the way down the hill which is the best, it's the way up..   





Kommentar:
#1: sannis

<3

2012-02-05 @ 20:11:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: